De verwarde man

Een aanklacht tegen de copy & paste cultuur

Verwarde man zaagt veertig bomen om

Een verwarde Arnhemmer is maandagavond in Elst opgepakt omdat hij zonder toestemming veertig bomen had omgezaagd. Het zou gaan om een politieke daad.

De 44-jarige man was op de Rijksweg Noord tot zijn actie gekomen. De man maakte volgens de politie een verwarde indruk toen hij rond 18.00 uur werd aangehouden.

Politieke daad
Het omzagen van de bomen was een politieke daad, zo liet de verwarde man een plaatselijke journalist weten. “De bomen symboliseren de slachtoffers van het beleid van Balkenende”, riep hij. “En als jullie nog eens die malloot kiezen als minister-president, dan zaag ik het hele bos om!”

De politie heeft contact opgenomen met de geestelijke gezondheidszorg.

Vrij naar: nu.nl

3 reacties

  Henk wrote @

Dat slaat toch nergens op. Wat kunnen de bomen er nou aan doen dat balkenende zo’n rare kwast is. Ik vind de verwarde man maar een naar ventje!

  deverwardeman wrote @

We zijn allemaal schuldig, Henk. Dat is precies mijn punt. We kunnen niet langer aan de zijlijn staan en doen alsof we er niets mee te maken hebben. We moeten Balkenende een halt toe roepen! Als jij het niet doet, doe ik het!

  Karel van der Slagmulders wrote @

Ik moet reageren nu.

Mijn moeder belde me die dag om te vragen of ik het niet geweest was, die de bomen had omgezaagd. Moeders weten het wanneer hun zoon in verwarring is. Ik antwoordde haar geruststellend dat het niet bij 40 bomen was gebleven indien ik het was die de motorzaag hanteerde. Mijn verwarring luwde enigszins toen ik kennis nam van deze gebeurtenis: Zou ik dan niet gek zijn, zouden er meer zijn zoals ik…. ?


Sorry, the comment form is closed at this time.

