De verwarde man

Een aanklacht tegen de copy & paste cultuur

Stemmen

Hoor je de wanhopige kreten
die riep je naam?
Twijnerij je armen, houden hun handen
en trok aan je mouw
Voelt u zich deze onderliggende gevoel van urgentie
of bent u zo blind als ik?

Ik raakte de grond en ik ben nog steeds lopen
maar ik moet een plek om te verblijven vanavond
Ik zweer dat ik zal worden gegaan in de ochtend
Ik moet nu ergens

Ik kan de gedachte niet verdragen te verliezen
Ik vrees de aandacht brengt winnende
En sinds de dag dat ik hier kwam
ik kan staan zonder uw snaren

Ik ben zo ziek van al deze mensen
maar ik ben bang om alleen te zijn
En indien dit leven heeft mij geleerd wat
ik ben het lang geleden

En dus ik raakte de grond en ik ben nog steeds lopen
maar ik moet een plek om te verblijven vanavond
Ik zweer dat ik zal worden gegaan in de ochtend
Ik moet ergens warm voor mijn ogen te sluiten

Hit de grond en ik ben nog steeds lopen
maar ik moet een plek om te verblijven vanavond
Ik zweer dat ik zal worden gegaan in de ochtend
Ik moet ergens warm voor mijn ogen te sluiten

Het hart is iets wat je niet kan controleren
Wij kiezen te volgen of worden overgelaten aan onze eigen
Dus we gaan weg hier op een minder afgelegd weg
Zoals wanhopige kreten harder groeien
ik weet dat we er bijna, getting close

En dus ik raakte de grond en ik ben nog steeds lopen
maar ik moet een plek om te verblijven vanavond
Ik zweer dat ik zal worden gegaan in de ochtend
Ik moet ergens warm voor mijn ogen te sluiten

Hit de grond en ik ben nog steeds lopen
maar ik moet een plek om te verblijven vanavond
Ik zweer dat ik zal worden gegaan in de ochtend
Ik moet ergens warm voor mijn ogen te sluiten

Met dank aan Rise Against en Google Translate

