De verwarde man

Een aanklacht tegen de copy & paste cultuur

Verwarde man terug van retraite

Ik ben terug. Helaas wat eerder dan verwacht, maar de reden daarvoor hebben jullie allemaal in de media kunnen lezen. De autoriteiten konden het niet hebben dat ik tevreden was met een hutje in het bos.

Menselijke zwakte
Ik kan het de politie niet aanrekenen. Het is een menselijke zwakte. Als je zelf niet tevreden bent, is het moeilijk een ander die tevredenheid wel te gunnen. Natuurlijk is het triest dat ik daar nu de dupe van ben. Graag had ik nog even van mijn rust genoten.

Helikopter
Er moest een helikopter aan te pas komen om me te vinden. Dat was dan wel weer spectaculair. Ik voelde me een soort Rambo toen ik daar door het struikgewas rende met het oorverdovende geraas van de wieken boven me. Helaas had ik geen rakettenwerper bij me om het ding uit de lucht te schieten.

De heli die achter me aanzat

1 reactie

  Henk wrote @

‘k Weet niet waarom.
Ik weet echt niet waarom het zo gaat.
Eilanden.
In oceanen.
Zijn lang niet zo eenzaam als wij.
Eilanden.
Komen weer samen.
Als de zeebodem breekt en verschuift.


Sorry, the comment form is closed at this time.

